Sunshine in the rain

Wow, vilken kick man får när man vankar 07.41 och regnet smattrar, nästan dånar, mot förstret och man inser att om mindre än 90 minuter ska man befinna sig utomhus i pissvädret i minst sex timmar. Nej, det är inte så himla kul. Vad gör man då? Jo, man ligger och drar sig i sängen i 40 min. Sen får man råstressa med frukost och resten och tigga skjuts av mamsen. Dock var det mamma som erbjöd sig eftersom det regnade så, tack mamma!

Förövrigt var det min sämsta dag på jobbet, säljmässigt. Lite småironiskt så blir det  världens rush precis då jag lämnat över kassan till Majsan, yes! Det är kul att jobba med Maja, vi är så sjukt dumma båda två. Konstiga är nog ordet. Maja, you know what i meen! ;) Dock funkar inte bilderna som Maja la ut. Dom är skitsnygga och kommer troligen ut imorrn.


Titta så snygg min Maja är! She's my sunshine in the rain :)



Jag hade så himla full hjärna ikvl så jag var tvungen att springa, bara springa nånstans. Ett varv runt Lövöudden fick det bli med jag hade nog både kunnat springa och behövt minst ett varv till, kanske till och med tre. och efter en springtur så måste man ju duscka och det är precis vad jag tänker göra nu, sov gott!

Kommentarer
Postat av: Maja S

helt sjukt va scream face jag har!

love to love you babe!

2008-07-13 @ 17:34:16
URL: http://sofiawiklund.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0