you're worth fighting for!

Igår dumpade jag mobilen hemma hela dagen, är lite stolt faktiskt. (men utan gratis sms är det inte lika kul...)
Transporten till mormor gick bättre än väntat, jag sprang och syrran cyklade. Tog det lite för lugnt i början så jag fick spruta de sista tvåhundra metrarna, en rejäl spurt!
Väl framme blev det sol, bad, mat, och presenter (hade mitt lilla släktkalas där).


En av presenterna: godis i en skål.


Imorse tänkte jag gå upp tidigt men när jag vaknade och klockan var typ halv tio så orkade jag verkligen inte ens röra mig. Stackars Malin som går upp kl 5 och börjar slita på jobbet en timme senare, jag tycker att hon gör det himla bra alltså! Jag tyckte det var jobbigt att gå upp 8.20.........

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: Ja det är klart jag gör, =)

Men skika bilder till Maja och så säger du kanskelite hur du vill ha den,

Men det viktiga är att bilderna måste vara lika stora. annars blir bdet en jäkla massa krupp, jag har testat ngr gånger och fasnat ;)

2008-07-28 @ 18:04:57
URL: http://mammastjej.blogg.se/
Postat av: Maja

Hahah GODIS ;)!

Diggaru The blackout änn? :D

2008-07-28 @ 18:14:50
URL: http://majamy.blogg.se/
Postat av: AMY!

Att hon sommarjobbar på Hamnen? :) Såg hennes namn på listorna om vilka som skulle jobba nästa halva av sommaren!

Kan ju lova att man var jävligt död på förmiddagarna1!

2008-08-05 @ 17:49:20
URL: http://amsaan.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0