bomben borta!!

Söndagar är alltid slappa dagar. Man gör ingenting. Undantaget kom idag.
Jag gick upp ganska tidigt iaf och börjare röja upp i rummet som sett ut som ett riktigt bombnedslag de senaste dagarna på grund av all ombyggnation i huset. Det bästa är att jag är klar, done, finished! Ja, nästa iaf :) det är bara finliret kvar. Typ rensa skrivbordet, tömma papperskorgar och göra sängen fri från skräp. Det sista måste ju lösas ikvl eftersom jag hade tänkt att sova i sängen och inte på golvet inatt.
Jag saknar dock min gamla säng en aning. Den var så mjuk och mysig och helt toppenskön. Men litet. Jag fick ett litet återfall i fredags och eftersom brorsan sov borta så smög jag ser mitt i natten och la mig i den fina sängen. :) Men jag ska inte klaga på min nuvarande säng, den är toppen, den med. Och större. Men jag och Agnes insåg att den har svårt att stå still, haha :)
Agnes ja. Hon är ganska så bra att ha och jag är tydligen ganska bra på att plåga henne med lååånga promenader runt helt stora Holmsund, haha. Hon var inte världens lyckligaste när hon insåg att vi hade två km kvar när hon trodde att mitt hus bara låg runt hörnet :) stackars stadsbo, inte van vid långa promenader :)

I vanilga fall brukar jag inte göra ett dugg på söndagar så du ser, detta är ett undantag :) (och mamma är ganska glad att jag till och med hann städa toan!! Jag har varit väldigt effektiv idag!)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt fin kväll :)

2008-06-01 @ 22:27:23
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0