Det går så fort!!!!

Jag har bara alldeles för mycket att tänka på just nu. Det är sjukt att så mycke ens får plats i min hjärna.
Även nu när skolan is out så måste han vara på g när det gäller matte eftersom det inte är så himla kul när kassan stänger. Sovmornar är det inte på tal om och mitt fejkleende känns redan lite uttjatat. Dock är det lite kul när små gubbar kommer och berättar om deras uppväxt och rackartyg. Alla berättar om att det snodde jordgubbar från Finnerödjas odlingar haha, lite småkul. 
Jag tycker om mitt sommarjobb, det gör jag men det känns bara som att allt gick så fort. Jag har knappt fattat att jag inte ska tillbaka till klassen efter sommaren. Iochförsig så kanske det är ganska bra men.. Okej, detta är väl kanske inte så mycke egentligen men tro mig, det finns mer, MYCKET mer. Jippiiii....................

Dagens ängel blir Hannah eftersom hon var så gullig som hjälpte mig räkna kassan och bära bort tomma backar. puss

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0