Family Portrait

Det är sjukt läskigt att veta att man ätit alldeles för lite men ändå inte få ner någonting i magen. Allting liksom bara växer i munnen. Okej, det låter som om jag har någon form av ätstörning och det kan jag garantera att jag inte har, haha. Men ibland äter man ju lite småslarvigt och tränar på det. Summan blir då att man mår piss, eller så blir det iaf för mig. Jag blir yr och svimfärdig, får huvudvärk och blir illamående. Det är inte så himla kul. Jag var nästa säker på att kah skulle svinna på altalen. Men det gick bra! Och efter en middag på O'Learys kan jag ju inte säga att jag ätit lite.. Men oj, vad club sandwitch är gott. :) Samme håller tydligen också med mig, för en gångs skull.

 
Grattis Mamma 40 år! Och grattis pappa, 40 år och 20 dagar!

Kommentarer
Postat av: Sandra

skönt att slappa :) vilka fina bilder.

idag har jag varit på stranden i blekinge tillsammans med min älskling, han visade runt mig på sina gamla smultronställen. sen kollade vi när hans lag spelade för han var avstängd idag.

2008-06-09 @ 01:16:51
URL: http://froggie.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0