i'm ready!

Idag började jag jobba. Det var inte så hemskt som jag hade förestält mig, som tur var. Men oj, ryggen värker och hälarna dunkar efter åtta timmar utan att sitta ner. Äsch, man vänjer väl sig snart hoppas jag :) dock hoppar jag över springturen som var inplanerad, det skulle jag nog aldrig orka..
Dagens höjdpunkt var väl ändå när Måns kom förbi och sa hej. Tänka sig att han var den enda som drog ser ner för att se mig slita.. :) haha. Jag känner mig inte alls säker på att jag räknade kassan rätt, jag hoppas bara att det inte blev alltför fel. Men Micke och Martin är coola killar och hjälper mig säkert om något blev fel. Jag tror inte att dom sparkar mig direkt iaf :) 

Om någon timma ska jag ner igen och hjälpa Majsan att stänga. Tills dess sa jag bara sitta här och fundera över mitt liv, hejsvejs! 


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jag vet, den är fan asbra :D

2008-06-02 @ 22:56:35
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: matte

så vi sa inte hej :(

2008-06-02 @ 23:48:36

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0