jag vet inte

Igår var det soligt och varmt. Jag jobbade kväll så jag hann vara på skolan nästan hela dagen iaf, sen fick jag ju faktiskt lite trevligt sällskap mot slutet av passet av Malin, HG, Måns, Matte, Elebro och Sebbe. ( nu borde Matte vara nöjd..) haha. Det mesta gick iaf bra, hoppas jag :)

idag hade vi friluftsdag (= promenad i en timme sen är dagen slut) Jag slutade kl. 10. Efter lite tvekande bestämde jag och Rebecca oss för att se hur dig gick för Maja med jordgubbarna. Det gick bara fint för henne :) om någon skulle vilja sälja jordgubbar den 10/6 kl 9.00-15.00 vore det toppen, hör av er!

Mer har jag nog inte att säga. Nu väntar duscken och sen avslutningsbalen ikvl. Visst, det ska bli kul men alla är bara så sjukt övertaggade, haha :) puss

    

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0