kletiga marchmellows

Jag höll på att dunsta bort bakom mitt jordgubbsbord igår, Snacka om toppenväder!! Och snacka om mycke folk!!
Tydligen var det "byns dag" igår vilket några snälla "the phonehouse-arbetare" från sthlm berättade för mig. När jag sedfan sa att jag inte hade den minsta aning om det, trots att jag liksom bor här så blev dom lite besvikna när de åkt från sthlm och satt utt värsta tältet och var råpeppade på att få folk att byta till telia, typ :)

Kvällen blev inte alls som planerat med den blev bra ändå. Lite synd att alla inte kom, faktiskt. Men vi hann med marchmellows-krig, grillning av pinnbröd och godis och mycket annat-

   

Nu börjar jag jobba om drygt en timme så det är nog bäst och börja ta på sig lite kläder och liksom ta tag i dagen. Nyss var det soligt och fint men nu är det mulet och lite småkyligt. Blä, då blev det svårt att bestämma kläder.. Jag hoppar nog shortsen i och kör på jeans. Hellre lite för varmt än lite för kallt!


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: kanske ;)

2008-06-06 @ 20:10:33
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0