Ronaldo, svik mig inte!

Jag läste precis på aftonbladet att lilla Cristiano Ronaldo troligen kommer att lämna Utd för Real. Känns det värt? NEJ!! Säg någon som fått ett sving uppåt i karriären i real. De allra flesta får en kruva neråt. Ta till exepler David Beckham. När han gick till Real var han ju liksom på topp. Han var bäst. Och hur gick det i real? Jo, han spelade inte alls varken bra eller mycke. För mig är Real en klubb som bara vill ha de bästa spelarna och struntar i om de spelar bra tillsammans. De tar bara för givet att världens bästa passar perfekt tillsammans. Så är det inte. Jag säger inte att Real förstör spelare men jag tycker att det är konstigt att så många spelare får sina karriärer mer eller mindre förstörda i Real. OKej, Real Madrid är inte alls ett dåligt lag men det är något som jag inte gillar med dem.
Och Ronaldo kan ju knappast byta upp sig när det gäller lag. Han spelar ju faktiskt i Manchester United, bäst i England, bäst i Europa och troligen bäst i världen. Så vad ska han till Spanien och göra? Snälla, förklara det för mig!

Se så bra killen passar i Uniteds färger!!!


Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0