Stadsfesten med favvobrudarna!

Fyra underbara vänner, en toppenmysig stuga, en annan stan, två dagar med shopping och myspys och två kvällar fulla med människor, musik och snyggingar. Plus oändligt med skratt. Det kan bara sammanfattas som en HUR BRA HELG SOM HELST!

Även om vädret inte var på topp på fredagen så hade vi en mysig stund på bussen då vi halvsovandes färdades till Skellefteå. Efter att vi hittat en toa och stillat vårat shoppingbehov för den dagen köpte vi med oss mat och promenerade bort till campingen och fick våran superfin stuga. Jag tror inte att resan hade varit densamma utan stugan. Och inte heller utan toan som vi tog över varenda gång vi gick dit, det var kul! :)
Första bandet vi såg var E.M.D. Jag blir sur på dessa killar! Varför ska dom se så oförskämt bra ut och sjunga grymt fint, hela bunten?! Trots min historia så blev jag inte helt till mig, bra va? Plus att jag insåg att flera i min  bekantskapskrets lider av samma syntom som jag, HAHA.
Europe var bra men dryga. Efter att vi finnaly kommit ut ur den gigantiska publiken utan att bli ihjältrampade så var det en himla lång väntan på "the final countdown". Men där, sissådär femtielva låtar senare så kom det, och det var värt varenda minut i kylan! Sedan strosade vi hemåt och kröp mer i sängarna.

Lördagsmorgonen spenderades med frukost, solning (JA, det var sol och varmt!!!!!!!) och dusch. Sen gick vi domdär 1500 metrarna till stan men bara några timmar gick vi tillbaka. Vi är fem solgalna tjejer som hellre ligger i solen och läser/spelar kort/lyssnar på musik/tjattrar/spelar hunkmemory istället för att strosa på stan i värmen. Den eftermiddagen var den skönaste på hela lovet, garanterat!!
Men eftersom vi hade biljetter till festivalen även denna kväll så var vi ju tvungna att pallra oss dit efter våran korv-middag (vi levde på korv!). Nu var det Amanda Jenssen, Jillan och Petter som vi tänkte kika på. Vi hamnar ofta långt fram i trängseln och det är kul, ett tag. Ofta stog iaf inte jag ut så jättelänge.
Denna kväll avslutades med att vi alla fem, Sofia, Hanna, Magdalena, Malin och Hannah, la oss mitt på E4:an. Sen proppade vi i oss popcorn och godis i stugan.
Under bussredan hem var det inte många som sa något. Vi var utmattade över att ta kångat våra väskor ner till busstationen, haha. Det var dagens träningspass!!

Mer än såhär gjorde vi egentligen inte men OJ, så kul vi hade. Ett minne för livet, garanterat!


   
   



  

  


  



  


  



   

  



TACK BRUDAR, JAG ÄLSKAR ER!!!!!

 






 


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jag håller med dig :D:D

2008-06-30 @ 23:48:25
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: matte

tur ni inte hade nå packning iaf :) hahah

2008-07-01 @ 00:53:43
Postat av: Anonym

iiiiiiih, ni är verkligen bäst!!

2008-07-02 @ 23:55:17
URL: http://hhannnaa.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0