tänk att stå ensam kvar

Maja var en sån hejare på att sälja gubbar idag så jag behövde bara jobba i 2,5 timmar för att få slut på det som var kvar. Snacka om skönt! Jag hade ingen lust alls att stå nera på Konsum i regn, blåst och kyla i 6 timmar. Plus att de sista två timmarna på kvällspasset är dötråkiga, knappt en levande själ. Redan efter en timme var jag rätt less men då kom pappa förbi och köpte choklad till mig :) "the phonehouse-killen" var där även idag, dock inomhus. Han sa att det blåste alldeles för mycket. Och visst blev han avis när jag fick packa ihop för dagen efter bara några få timmar, haha.
Ikväll har mamma och pappa haft en liten 40-årsfest för släkten. Den riktiga festen går ju av stapeln om ca. en vecka då jag och några medtvingade polare ska agera serveringspersonal.

Sen är ju friidrotten igång igen. Och inte minst spjut, yeey. Detta ska bli året då Andreas Thorkildsen slår världsrekord, det har jag bestämt. :)

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0