as we go on..

Jag hatar skolavslutningar! Eller iaf denna. Varför måste det ta slut? Kan det inte bara fortsätta? Jag vet, gå vidare blablabla- men jag vill faktiskt inte det nu, inte det MINSTA! Att sitta i kyrkan tillsammans med dessa underbara människor som man träffat nästan varenda dag i tio år och lyssna på lärarnas sång om att dom kommer att sakna oss var bara alldeles för mycket. Det gick inte att hålla tårarna inne, det gick verkligen inte. Jag trodde att alla tårar var slut med icket, dom fick ny kraft direkt då jag kom innanför dörre. Det borde ha sett rätt komiskt ut när jag låg och åmade mig på golvet till "Friends forever"
Blää.. jag saknar det redan!
9d, WE BELONG TOHETHER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Därför ska jag tröstäta till One Tree Hill ett tag, jag hoppas att jag kan leva in mig i det nog mycke så att jag slipper tänka på migsjälv. Ikvl ska vi heja på Sverige, heja Sverige´,

På menyn: mörk choklad, tortillabröd ocg mandarinklyftor.

Kommentarer
Postat av: hhanna

sötaste! taggar våran tripp.

2008-06-10 @ 15:06:14
URL: http://hhannnaa.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0