a moment that is mine

GAAH, nu är jag trött igen. Det tar verkligen på krafterna att gå upp nio på morgonen. Imorrn ska jag unna mig någon timmes extra sömn tror jag. Det ska bli så grymt skönt.
Kom precis hem från Malin, den bruttan är så sjukt snygg i sina glasögon! Önskar att jag hade ett kort på henne.. Jag blir nästan lite avundsjuk. Jag provade dem och såg ut som en 20årig kontorsarbetare. Ja, om det är en bra sak vet jag ju inte just nu men..

Äh, sängen väntar för min del. Hoppas att det är något sevärt på tvn. Inte för att jag tror det men man kan ju alltid hoppas :) det slutar säkert med att jag sitter kvar på min kontorsstol (ja, nu skulle jag ha haft glasögonen, det skulle ha varit perfekt, haha) och ser ännu ett avsnitt av Andra avenyn.

Resten av min älskade familj är fortfarande ute och flänger runt i Holmsund så jag har huset för migsjälv. Det är ganska läskigt så jag håller mig på mitt rum med stängd dörr. Helst av allt så skulle jag vilja låsa ytterdörren ochså men jag är inte säker på att de andra tog med sig någon nyckel. Jag har verkligen inte lust att måsta krypa upp ur sängen för att gå ner och låsa upp för dem så dörren förblir öppen.

Åhh, nu blev det ett ganska långt inlägg igen! Jag som tänkte skriva något kort..
FÖRLÅT MIG!
Du gör det bra som orkar läsa, puss på dig och sov gottt

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0