byebye baby, byebye.. again :)

Min väska är full, mobilen laddad och ipoden proppad. Det känns jobbigt att sitta i bilen hela kvällen, jag vill se Grey's. Men det får jag spela in och se om en vecka eller så :) haha.
Shit, vad veckan gick fort! Iofs så var den ju bara tre dagar, men ändå! Tiden går så himla fort nu. Veckrona liksom bara susar förbi. Vipps är det sommarlov. Eller ja.. 47 SKOLdagar kvar. Jag tycker att det känns hemskt. 47 dagar kvar med min underbara klass, jag blir ledsen av den tanken. Jag, Malin, Magda och Hanna har redan startat nedräkningen i klassrummet. BAAH, jag vill ha sommarlov men ändå inte. Skolan är rätt okej nu.

Aja, nu ska vi åka, ha det bäst. Jag har liksom ingen aning om när jag kommer hem men det lär du ju märka, haha. Jag har råmycke att göra i fjällen. Typ skriva uppsatser, läsa bäcker och allt sånt skolgrejs. OCH SJÄLVKLART SKA JAG ÅKA SLALOM! Även om mina fötter går sönder Jag ska bita ihop :) på nått sätt... Ska bli lite mysigt iaf att bo med familjen och kusinerna i en liten stuga.

Till sist vill jag bara säga att jag älskar mina vänner!
Och lycka till imorrn!!! Se till att vinna finalen och spöa lärarna, då blir jag glad :)

Puss,
Sofia

image82

VIsst är den snygg? Tänk när det är kryss på alla dagar, då är tiden kommen...

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0