byebye baby, byebye

Okej, sista inlägget från Sverige på en vecka nu. Jag har precis ätit frukost och ska böra ta på mig kläder. Jag har ingen aning om vilka jeans jag ska ha. Beslutsångest! Mitt skavsår sen idrotten svider jättemycke. Måste plåstra om hälen ordentligt innan jag tar på mig skor senare idag. Just nu håller jag på att ladda in lite musik i min ipod. Jag lär ju leva med hörlurarna i öronen i ett dygn framöver.
Det ska bli jättekul att träffa mormor och morfar igen! Det var nästan tre månader sen sist.

Även om jag bara är borta i en vecka så kommer jag ändå att sakna er, och tänka på er. Jag lovar! Ni är bäst och jag älskar er. Babeees, you always make my day! Och lite hoppas jag ju att ni kommer att sakna mig också, hehe :)

Pussssss, jag ska försöka hitta en dator på Teneriffa och blogga litegrann då och då.

image46 Mina snygga morföräldrar! Dom är bäst.

Kommentarer
Postat av: hhanna

ja,vi kommer sakna dig!!!!!!!!!

2008-03-01 @ 14:00:08
Postat av: aggan

jag saknar dig redan!!! kom hem :'(

2008-03-02 @ 01:19:53

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0