cuz i'm dying for some more

SO-arbetet låg i skåpet så jag har oroat mig hela hela helgen i onödan, haha. Jag var säker på att jag hade tagit hem det.. Men det betyder att jag ligger efter i min lilla planering så jag ska alldeles strax sätta mig och skriva om mitt svenskatal. Det första blev liksom så tråkigt bara massa fakta och årtal, blä!

På onsdag drar jag till fjällen. Kan väl inte påstå att jag är sådär superduper taggad men-- Det var helt okej där över nyår och nu är ju min lilla Majsan bär också, det blir nog bra. Även om.. ja..
Vi får bara hoppas att våran bartender är där, haha ;) Jag skäms nästan.

Förresten det är urskönt att sluta tidigt! Det finns ett enda skäl att gå upp på en måndagmorgon och det är att man slutar tidigt, det är underbart :)

Mitt tomma yoghurtglas vill nog ner till diskmaskinen nu så jag ska gå ner med det och hämta upp allt skolarbete..

 PUSS!! Hannah, vi saknade dig idag... din gris

Kommentarer
Postat av: Maja

med mej blir allt kul ;) after skii vettu!

2008-03-17 @ 15:16:46

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0