day five

Jag älskar sol värme och svarta stränder!
Idag var det en av de varmaste dagarna sen mormor och morfar kom hit i början på januari. + 26 grader i skuggan är ju toppenskönt! Visst, det kan bli lite för varmt i solen ibland men tacka havet för att man kan svalka av sig där. Jag och mormor har badat. Ja, du läste rätt, Jag som är aningen badkruka trotsade badförbudet och den röda flaggan på stranden och "doppade" mig. Okej, egentligen kan man nog inte kalla det som någon simtur direkt men badat, det har jag :) och det var skönt!
Så idag har jag inte gjort så mycke mera än att först ligga uppe på taket och äta frukost och sen legat på stranden och läst. Det är så skönt att kunna ligga och läsa i solen. Speciellt om man har en bra bok. Nu har jag det. ikväll har vi varit på en liten shoppingrunda som avslutades med en tårtbit på ett cafe. Tårta är nog den stora grejen här eftersom alla cafeer serverar alla möjliga olika sorters tårtor. Min chokladtårta var god.

 Ja.. tur att morfar är söt iaf. Och att juicen var god.

Nu ska jag läsa, sov gott!

Kommentarer
Postat av: Magda

SOFIA, jag dör!! låter så sjukt härligt, satt och läste allt nu och så kollar jag ut här, typ mulet och snöar :( Kan ju lova att du måste berätta allt på måndag,!! Puss

2008-03-07 @ 14:50:30
Postat av: hhanna

jag saknar dig snygging! hoppas du haft det bra och vi ses imorgon?

2008-03-09 @ 18:54:10
URL: http://hhannnaa.blogg.se

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0