day seven

Nu är det typ slut. Ja, sista dagen har gått och det känns både tråkigt och lite skönt att åka hem. Självklart vill jag stanna men jag saknar min säng litegrann, haha. Jag har ju iochförsig en bra säng/madrass här också men det är något speciellt med min säng ibland.
Idag har jag nästan inte gjort någonting alls. Eller jo, jag var ute på min första och sista springtur imorse. Ångrar bara att jag inte kom på det tidigare. Det var urskönt att komma ut tidigt på morgonen. Stranden och centrum var fint och ganska tomt vilket är ovanligt. Sen blev det frukost på taket följt av solning, såklart. Igår övergrev jag nog litegrann. Jag är inte alls så bränd som jag skrev. Men lite här och var, hah. Efter lunchen tog vi några timmar på playan = ännu mera sol.Idag var det stora vågor som vanligt. Men jag och mormor "badade" ändå. Morfar bangade och tog kort istället.
Kvällen bjöd först på en liten shoppingrunda och sen middag på en mysig restaurang.

Nu sitter och och lyssnar på alla melodifestivallåtar. Jag har ingen aning om vem jag hejar på. Lite synd bara att Ola inte gick vidare.. Inte för att hans låt var super eller att han sjöng helt toppen alltid men han ser ju så otroligt glad ut. Jag har nog aldrig sett honom sur, han har alltid ett leende på läpparna. Och det smittar av sig. Även om jag är grymt... besviken(?) för att han inte gick vidare så har jag ändå ett litet leende, haha. Detdär lät lite konstigt.. Ska nog sluta babbla nu. Jag antar att jag bara är lite nervös inför hemresan. Det kommer att ta 15 timmar från det att jag sätter mig på bussen mot flygplatsen till att jag sätter min fot utanför planet i Umeå imorrn. Aningen drygt..

Min ipod är iaf full med bilder som jag ska lägga ut senare. Nu ska jag lyssna färdigt på Ola och sen försöka pressa ner all min packning i resväskan igen.
PUSSS

  Ja, det var kallt.. i början, haha.

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0