deep inside I hope you feel it too.

Tillbaka till vardagen, det gick fort. Nu är allting igång igen och lovet känns väldigt långt borta. Prov på fredag, YES!.. Har försökt plugga lite framför tvn nyss men det gick inge vidare. OC är lite intressantare än blodomloppet, lite.. Sen har jag ju som sagt lite sömnbrist och är trött konstant. Det leder till att jag inte kan hjälpa om jag slumrar till lite då och då. Sovmorgonen imorrn är underbart välbehövlig! :)
Min blogg är urtråkig! Speciellt när jag inte orkar göra något åt den eller lägga upp bilder. Jag hade tänkt lägga upp bilder från Teneriffa nu men sen kom jag på att de var på min andra dator, skitkul. Får se om jag startar den senare ikvl. Haha, troligen kommer jag inte kunna somna om jag inte ser några avsnitt av Andra Avenyn så.. :) Det är jobbigt att vara beroende..

Jag har ganska underliga vänner ibland. De kan sitta i minst en kvart och "spotta" tuggummi till varandra, så söta :) "nu börjar det bli hårigt..." HAHA. "vi måste klara minst fyra (och sen spottar hanna tuggummit i magdas mun YES, ett. Tre kvar!" och malin som klarade ut sitt älskade mobilspel. Betyder det att du vill vara social med mig nu? haha. Hannah är iaf bra på att filma Hanna's och Magda's underligheter och på att komma på Ingela's framtid. 

NU ska jag gå och träna, :) är nästan peppad......................... 

Kommentarer
Postat av: hhanna

hahah vilken sysselsättning! :) ni är bäst

2008-03-14 @ 20:50:21
URL: http://hhannnaa.blogg.se

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0