Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya.

Nu har jag sett tre(!!!) avsnitt av Andra Avenyn, medan någon gubbe pratade om kanariska fåglar för ett femtiotal söta små gubbar och gummor i rummet brevid. Det känns nästan som om jag sitter i mitt rum hemma i Holmsund och tittar. Förutom att jag gör små pauser och går upp på taket med en flaska vatten. Det är fortfarande minst tjugo grader ute men eftersom jag är liiite röd på vissa ställen, tack vare solen.., så känns det lite kallare. Går just nu i jeans och tjocktröja, hehe :)

Nej, nu ska morfar få låna datorn och jag ska duscha av mina svarta fötter (man blir smutsig av att gå barfota hela tiden).

Andra Avenyn ger mig lite hemlängtan. Undra hur många avsnitt Samme ligger före mig nu.. Jag är iaf på 23, haha. Får fråga honom när jag ringer hem imorrn.


Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0