home!

Vet du en sak? Jag är hemma igen :) känns faktiskt ganska skönt. Jag har verkligen haft en toppenvecka med sol hela tiden. Men lite kallt.. Det var så sjukt skönt att komma in i stugan när backen stängde och ta av sig pjäxor och strumpor och värma fossingarna i soffan.

Nu har jag två dagar kvar av lovet + en helg. Jag kan ju lova att dom dagarna främst kommer att bestå av plugg. Hann liksom inte alls med det jag hade tänkt i Hemavan. Men lite social ska jag också vara :)  imorrn blir det min älskade agnes och på fredag ska jag och Malin hitta på något kul.

Ikvl blir det Sveriga-Brasilien och Grey's. Och kanske lite Andra avenyn :) har tusen saker att göa nu, pusss

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0