if you just open up to me

Grymt slapp dag! Har verkligen inte gjort någonting alls, typ :)
Jag och syrran gick en sväng och hälsade på farmor och farfar. Dom blev glada och bjöd på godis. Jag åt för myce och mådde smått illa när vi gick hem. Sen har jag suttit och skrivit på mitt SO-arbete. Jag tror att faktadelen är klar så nu är det bara egna åsikter som saknas. Det fixar jag nästa vecka :) hoppas jag.

Jag sprang hela Lövörundan idag, herrejösses vad jag är stolt :) okej, det är egentligen ingenting men jag trodde knappt att jag skulle klara halva, så jag är glad och det tänker jag fortsätta att vara.

En dusch vore inte helt fel nu. Det är ganska så skönt att kunna duscha utan att oroa sig för att varmvattnet skulle ta slut. det går ganska fort om man är tio personer som ska dela på lite varmvatten. Jag var dock smart och duschade på "udda tider" eller direkt när jag kom hem från backen. Det gjorde att jag alltid fick duscha varmt och skönt :)

Ikvl blir det nog Malin. Det känns som om det var år sen vi gjorde någonting, bara vi liksom. Så det ska bli trevligt :) Plus att dom andra drar till Falun och lirar SM och lämnar oss här hemma, haha. Jag hoppas att ni tar detdär efterlängtade guldet, ni är verkligen värda det!

Andra avenyn är bäst! Självklart har jag hunnit se några avsnitt idag :) Jag skriver upp varje avsnitt jag sett. Eller ja, drar ett sträck på ett papper så att jag ska komma ihåg vart jag är. Annars glömmer jag dort och det tar en kvart att hitta det avsnittet som jag verkligen är på. Pappret börjar bli ganska fullt nu, haha.

image83

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0