iloveyou,iloveyou iloveyou

Helt underbar TJEJkväll! Två skålar dip, ett kilo morötter, tre kilo godis, en pepsi, en chipspåse och Malin's kakor- det kan bara inte bli misslyckat. Och oj, vad vi åt- Behöver jag säga att nästan allt var slut? Jag har nog aldrig varit så taggat på Melodifestivalen. Oj, så kul det var. Och alla låtar, nästan, var ju liksom bra. Jag grinar till Sanna's låt, den är ju så himla fin! Hanna och Hannah hejade nog på Nordman och Magda på Charlotte. Jag har ingen aning om vad Manlin hejade på. Får fråga henne sen :) Jag älskar Björn. Han är så grymt bra! Och söt, och snygg och gullig och ja.. jag kan hålla på såhär ett tag. Men det är ju liksom inte bara jag som tycker om honom. Haha, det kunde nog ha blivit lite slagsmål igår om honom ;) men det hoppade vi över.
Vi tog ut våra känslor på skoleken, haha! "Låt nu skoen gå såhär från man till man men se dig för, man gör ju fel ibland"  Yes, jag kom ihåg den :) Det var kul, tur att ingen såg oss! Ni är bäst, jag vet inte hur jag ska klara mig utan er nästa år...

Imorse gick jag hem från mormor när alla andra åkte bil. Det var jätteskönt. Plus att jag då gjort bort min promenad för dagen-
Ikvl blir det en bodypump. Jag har verkligen kommit efter i träningen och det märks.. så denna vecka blir det träning iaf idag, imorrn och på tisag. Vet inte om jag hinner något på onsdag eftersom vi drar till fjällen på onsdagkväll. Hoppas--

Sen är mitt extraarbete i SO borta, himla kul.. Plus att allt material och mitt svenskatal var i en plastficka i den boken.. Jag har alltså lite att göra på lovet. Och jag som inte ens har börjat på mitt cirkelsträningsprogram som ska vara inne på onsdag. Jag orkar inte..
Men jag måste. Ska läsa igenom vad det egentligen är som jag ska göra, puss

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0