just like the moon

Oj, jag gick nog och la mig lite försent igår. Jag behöver sova mycket nu, har lite sömnbrist tror jag. Efter resan och allt. Ikvl får jag ta och natta migsjälv lite tidigare.
Denna vecka har jag iaf sjukt mycke som jag måste hinna göra. Plugga franska och biologi. Komma igång ordentligt med mitt egna projekt på so:n och kanske på bilden också. Sen ska jag börja träna igen och självklart ska väskan packas upp också. När ska jag hinna läsa ut min bok eller titta på Andra Avenyn? Aldrig antar jag.. Äh, Samme ligger ändå typ 27 avsnitt före mig så den kampen är nog avgjort för längesen.
Nu ska jag gå ner och borsta håret och försöka hitta min mattebok.
Hejhopp, galopp

Kommentarer
Postat av: Mingla

Vilken mysig blogg du har ♥

2008-03-11 @ 08:25:33
URL: http://heymingla.blogg.se

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0