keep smiling!

Igår var en bra dag. Bara idrott och prov på skolan. Sen någon musikal på Östra. Den var ganska konstig. Men Aggan kan konsten att skrämma mig. Jag (+ hela klassen) går mot aulan på Östra och plötsligt har jag någon hängande kring halsen på mig. Jag hade seriöst ingen som helst aning om vem det var till jag kände lukten av hennes parfym, det var ju min älskade Agnes :) då blev jag glad. Jag blev ochså glad när mamma köpte en bok som jag velat ha och när jag fyllde på min mobil. Och självklart när jag träffare Helena på luff. JA, jag har saknat dig också! Aggan kom sent som vanligt och sen satt vi och lyssnare när Helena sjöng. Hon sjunger så underbart fint! Det gör Agnes också. Kinesen var lite hm.. skrämmande. Speciellt när han kom springande efter oss. Men vi "blev av med honom" efter ett tag..

Jag älskar att åka buss ensam sent på kvällen när det är mörkt! Det är så grymt mysigt att sitta i en nästan tom buss med ipoden och bara.. sitta där. Speciellt om man är lite trött, då finns det nästan inget bättre ställe, kanske
sängen men..
Det är tydligen fint väder ute nu så jag ska följa med mamsen och handla och sen gå från Konsum. Det vore ju smart om jag började ta på mig kläder..
pusss


Kommentarer
Postat av: aggaan

kinesen var söt :]

2008-03-16 @ 11:33:46
URL: http://agneshalvares.blogg.se

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0