stay my baby

Slöjd för första gången på oj, så länge. Jag kom knappt ihåg vad det var jag höll på med när jag kom dit imorse. Det enda jag kom ihåg var att jag får ont i huvudet av den salen och självklart fick jag det idag också. Men med min älskade ipod så blir det lite lättare, man slipper lyssna på alla sågar och hyvlar hela tiden. Musiken är skoj! Våran låt kommer att bli så bra!! Tror jag.. Den kommer att bli rolig iaf, haha. Jag tror att det blir en hit! Annars har det inte hänt så mycke idag. Jag och Malin skulle plugga men det gick inte så bra så jag ska dit nu och göra ett nytt försök.
Jusste, vad gör man om man har sömnproblem? Jag kunde verkligen inte sova inatt--

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0