you make me smile

Jag tycker om att sova, det är underbart skönt. Synd bara att jag måste ställa alarmet på mobilen för att inte missa bussen. Klockan 9 ringde den lilla rackaren och berättade att det var dags för mig att kasta av mig täcket. BLÄÄ, men så var det. Egentligen tror jag att det är bra att inte sova bort lov och helger. Om man vanligt vis sover typ 7-8 timmar på en vardag blir det ju lite konstigt om man helt plötsligt sover typ 10 kanske till och med 12 timmar flera dagar i sträck. Kroppen och knoppen blir ju helt virrig. Visst är det underbart att så sova de där extra timmarna någon gång då och då men för ofta och för länge blir inte heller bra. Då blir man helt plötsligt trött för att man sovit för mycket, så blir det iaf för mig. det är mycke bättre att se till att man alltid, även under skolveckorna, får tillräckligt md sömn. Jag är skitdålig på att sova nog mycke men det ska det bli ändring på nu efter lovet. 8 timmar är mitt mål, och det ska jag klara :)

Jag och aggan bara äter när vi är på stan men det är mysigt ändå. Agnes är toppen, jag älskar henne! Mat är gott, man måste ha mat. Och fika! jag köpte iaf ett par nya solglajjor eftersom mina krossades i mitt handbagage påväg hem från Teneriffa. Jag är inte förvånad precis. Det är nästan ett under att de höll så länge :) plus att min mascara var nersatt så då passade jag på att köpa en eftersom min nästan är slut. Toppenbra, tycker jag :)

Något som är minde toppenbra är min SO-uppsats. Jag vet inte ens om jag skrivit klart faktan och den ska jag ha en massa egna åsiker, frågeställningar och sånt. Plus att jag inte har en aning om när det ska vara inne. Troligen nästa vecka, help me!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: aggaan

hihi, för jag älskar cola :]

2008-03-27 @ 19:08:38
URL: http://agneshalvares.blogg.se

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0