you might not remember but it will always be stuck in my heart, baby

Idag är en såndär dag då man går omkring och är allmänt trött hela tiden. Man dagdrömmer om att få lägga sig i sängen och bara ligga där tills John Blund kommer.. eller nått. Jag är helt sjukt trött! Ändå har dagen inte alls varit vidare jobbig. Lite lektioner hit och dit och en grymt bra håltimme på bilden med mina tjejer. Det kommer att bli jättesnyggt, jag lovar :)

Ska jag berätta en rolig sak? Jag måste packa igen.. Jag som verkligen hatar att packa. Precis när jag liksom fått ut sen stora, gråa, fula resväskan ur rummet, ja då måste jag fram med underställ och myspys kläder. Och så måste jag hitta en lämplig väska. ÅH, jag tycker inte om detta. Men jag ska inte göra något åt det ikvl. Ska fixa allt imorrn. Slutar tidigt, väldigt tidigt så jag planerar att hinna med allt då. Det är ju egentligen inte så himla mycke som man måste packa. Inga finkläder behövs ju, vilket är SKÖNT! Bland familj och kusiner kan man se ut precis som man vill, ingen bryr sig ändå, haha.

Pappa vill att jag ska ladda hem någon CD-bok åt honom nu så jag ska nog ta och göra det.

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0