can't make it disappear

Idag har jag gjort en jättebra sak! Verkligen superbra för mig. Jag har tillsammans med en annan person bestämt att dra ett fett streck över min något konstiga period i sexan/sjuan. Jag vet, jag kom över det med det har liksom legat och gnagt där ett bra tag. Men nu är det lugnt, hoppas jag. Ska prata lite mera med personen i fråga senare. Ja, den 10 februari -06 var en hemsk dag som präglat mitt liv på många sätt. Åh, jag skulle kunna sitta här och skriva om detta i timmar men det ska jag inte.
Detta är iaf en liten ljuspunkt i den förövrigt dystra dagen för mig, tack!

Kommentarer
Postat av: Nadjaja

Är det den jag tror att du pratar om ? ? ;)

2008-05-26 @ 01:40:44

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0