drömmakarna

Musikalen är slut.. BLÄ!
Efter sju föreställningar så rev vi scenen imorse, Vi plockade bort allt smink, alla kläder, ja.. allt som fanns där bakom. Det känder lite småjobbigt med ändå rätt skönt. Denna vecka har varit helt galen egentligen! Knappt en lugnt stund och eftersom jag inte bott hemma så har allt måstat planerats in i minsta detalj. Cykeln har flängt med mig fram och tillbaka hela tiden. Och inte hann jag klart med hemprovet. Jag får jobba med det i helgen.
Men bara för att veckan var varit galen betyder inte det att den har varit dålig, tvärt om. Jag, Måns och Malin har levt på bullar och pratat i oändlighet, nästan. :) Så sjukt kul, verkligen. Jag har sminkat och sminkat och sminkat på musikalen och suttit med manus i knät bakom scenen. Men jag måste bara erkänna att det var lite småsorgligt när vi fick blommor och allt igår.. Vi var ju med i både västerbottensnytt och i vk, kul :)
Jag har inte alls så mycke kort, men dom få jag har tänkte jag visa. Dock är många av dom på Måns eftersom han är så snygg sminkad, haha. Dessutom tror jag att han är lite hemligt kamerakåt!

   



Hannah är äntligen hemma nu! :) men eftersom Magdalena befinner sig i Turkland nu är är gänget ännu inte helt samlat..

Kommentarer
Postat av: voilá

im shaved...bitch

2008-05-24 @ 01:09:06
Postat av: amyyyy

gu se jag saknar musikalen!

2008-05-26 @ 18:58:18
URL: http://amsaan.blogg.se

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0