everything you are

Ja, då sitter man här igen. Framför datorn alltså. När det finns tusen andra saker att göra, som hemprov.. Hanna hade gjort klart sitt idag, jag är avundsjuk på henne! Men i helgen, då ska det bli klart!! Och sen ska mitt lilla religionsarbete om aborter också börjata form. SUCK, jag som trodde att jag inte alls hade så mycket kvar men det var tydligen fel.

Musikalen gick bra idag också. Inte för att jag gör så mycket men det är kul! Speciellt att kleta vit gegga på Isse, han blir snygg då. Och att måla skägg på Sebastian är inte heller supertråkigt, haha. En repetion kvar nu utan publik. Det kommer att gå toppenbra. Snacka om talangfulla klasskompisar man har! :)

Jag är snart klar med fråga sju på mitt hemprov. Sju av fjorton, jag har rätt mycke kvar..

imorgon fyller Malin år! :):)
   
image186

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0