grattis sebbe

Idag har jag cyklat båda vägarna till mormor. Det var faktiskt jobbigt! Men jag behöver inte springa idag iaf efter att ha cyklat en mil, hehe. Dock borde jag springa mera men jag orkar inte. Och nästa vecka blir det nog inte så mycke bättre. Musikalveckan ju.
Idag bar det iväg på ännu ett kalas. Sebastian fyller ju år idag, grattis!! Han fick en liten sista-minuten-present av mig och Hanna, en liten blombukett :) tyvärr missade jag FKM (födelsedags-kompis-mästerskap) eftersom jag skulle hem och fixa lite och sen hoppa på cykeln till mormor igen.
Ikvl blir det byte av bostad. Nu är det farmor och farfars extrarum som jag ska bo i, det blir säkert bra, sen ska jag se Bodyguard, den är kung! :)

Nu ska vi iväg på gospelkonsert, puss

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0