hemska morgon

Jag hatar att vakna upp med huvudvärk, det är typ det värsta som finns. Just nu fungerar inte alvedon för mig och jag orkar knappt gå uppför trappan. Någonting är fel! Jag som hade tänkt springa till mormor idag.. Och Tarzans bur som ska städas.. Jag ska ta ut mina sista krafter på städningen tror jag. Springningen får ligga på is ett tag.

Jag har iaf tagit mig bort till bränteplan men hjälp av min cyklen för att titta på min lille broders match. På väden hem svängde vi förbi kusinerna. Elias hade tydligen varit på bränteplas sen strax före nio imorse. Snacka om att den killen gillar fotboll!

 Mitt lilla fotbollsproffs! Om ett ex. antal år spelar Elias nog på Old Trafford ska ni se.

PÅ TAL OM OLD TRAFFORD, Premier leauge avgörs idag, yeey. GLORY, GLORY MAN UTD! :)

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0