heta bullar och ballerina

Så, nu var premiären gjord! Det var så sjukt bra, verkligen! Dock har det varit en ganska krävande dag, Min rygg värker och huvudet dunkar så det blir sängen snart tror jag. Men oj, vad rolig denna dag har varit! Inte mog med två föreställningar utan mellan dom hann jag pressa in lite bullätande och plugg med Malin, Sebbe och Måns. Eller jag.. plugg är nog fel ord. Men imorgon ska jag se till att få någonting gjort, jag måste! :) Och jag håller med Sebbe, vi måste sluta fika på vardagar och spara det till helgen. Annars kommer vi att rulla fram innan skolavslutningen, inte alls bra.. Te tycker jag låter bra, haha.
Men som sagt, en tidig kväll ikväll och musikal imorgon (bara en föreställning, skönt!) vi stylister har det mest hektiskt innan det börjar eftersom vi inte gör ett skit under själva musikalen. Vi sitter mest bara och ja.. gör ingenting. Det värsta är att det är kul!

Sov gott och puss på dig!



Det är kul att veta att man får någon att må bra, tack!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0