hold on, be strong

Jag är klar med genetiken och har planerat idrotten inför morgondagen och det känns bara superskönt! :) Nu kar jag bara några dagar med fetplugg på islam kvar sen är det över, äntligen! Åh, jag orkar in ekolan mera. Det är bara drygt nu. En hel jobb-vecka kvar. Jag vill bara gå och lägga mig av tanken. Jag vill gå och lägga mig av många tankar idag, tro mig. Men det ska vi inte göra, jag ska vara stark :)
Nu har jag precis proppat i mig tårta eftersom det är morsdag. När tårtan har lagt sig ska jag springa ut till momor och äta ännu mera tårta, tårta är gott.

Jag har fått Tysklands bidrag i eurovision song blablala på hjärnan, skitkul!

Kommentarer
Postat av: hg

jag förstår inte, hur ska ni göra idrotten i morgon? hur kan man planera cooper? i just dont get it :)

2008-05-25 @ 18:10:43
Postat av: hannah

lovar du?!
kommer det bli vanligt cooper?

2008-05-25 @ 19:34:37
URL: http://www.epps.webblogg.se

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0