i believe i can!

Jag var verkligen sjukt nervös inför mötet med ja, mina arbetsgivare. Med dock helt i onödan eftersom det är riktigt trevliga killar, detdär. Jag, Majsan och en annan tjej som heter Frida (som också var sjukt trevlig) ska stå och vara överglada utanför Konsum, allt för att folket som går in och ut ska köpa jordgubbar. Vi kommer nog att vinna resecheckar också, det tror jag verkligen :) haha. (nu har jag lite för mycket självförtroende känner jag, det är bara för att jag är grymt peppad just nu).
Att gå längs älven tillsammans med Maja tar mig direkt tillbaka till slutat av förra sommare. Vi hade en helt perfekt toppendag då vi satt nere vid kajen, åt subwaymacka och bara njöt. Dock fanns det ja.. andra anledningar till att den dagen var perfekt med det tycker jag att vi stryker. Jag vill hursomhelst ha tillbaka den dagen, bums!

Jag taggar inte nationella imorgon, men det är trost allt sista då det känns skönt!
Och på fredag får jag träffa min älskade aggan igen, yeey! Och Helena, det var jättelänge sen.

Tänkte precis sätta mig och se Prison break tills jag kom på att det är slut. Vad ska jag då göra? Eller.. egentligen har jag tusen ton plugg att göra men det orkar jag inte. Somnar ju när jag läser kemin. Det får kanske bli ett gammalt avsnitt av Jordan. Eller så stannar jag kvar här ett tag och pratar med HG som precis loggade in. :)

Kommentarer
Postat av: Maja S

den dagen :(

2008-05-05 @ 22:09:45
URL: http://sofiawiklund.blogg.se
Postat av: hg

nice that you want to talk with me girliii

2008-05-05 @ 22:13:33
Postat av: Helena

Jag saknar dig verkligen! vi får se till att träffas på riktigt snart tycker jag, för det var länge sen alla tre hittade på något tillsammans!

2008-05-09 @ 23:34:53

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0