i can't believe i still...

Det var verkligen jättelänge sen jag och Malin hade en hel dag för oss själva. Eller ja, nästan en hel dag. Vi får inte glömma Sebastian och Mattias som fikade med oss på bryggan nedanför bräntebacken. Det kändes som sommar. Speciellt när Matte började skvätta vatten, dock var vattnet lite kallt.. Men nästa helg, då blir det bad om vädret tillåter! Haha, och jag som är en rätt stor badkruka..

Den mysigaste promenad och löpnings-slingan i Holmsund är garanterat runt sjön. Att gå på stigen som går precis bredvid vattnet är toppenmysigt. Speciellt om man har någon med sig, i mitt fall Malin. Jag älskar den lilla bron som är mitt ute i ingenstans. När jag springer där måste jag alltid sakta ner när jag springer förbi den. Det är så fint där :) en dag ska jag gå dit och sen sitta där hela dagen!

   
  

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0