I lie I didn't have to tell

Det är jobbigt att gå på stan. Speciellt om man hittar tusen saker i varje affär som man vill ha. Ja, jag hade en sån dag idag. Inte bra för ekomomin.. Lite smått och gott fick följa med mig hem iaf.

Jag tror att denär veckan kommer att bli ganska så slapp. Typ högst 10 pers på lektionerna, det är chill. Men jag fattar inte hur vi i "sygruppen" ska hinna klart. Haha, det ska bli kul att se..
Plus att nu får vi klara oss utan HG som drog till Alicante idag, blä för dig! Men jag hoppas att du njuter och blir sådär härligt brun. Det kommer att vara ett litet hål i gänget utan dig!!

Min huvudvärk är fortfarande inte borta. Nu ska jag gå ser och äta farmors smarriga bullar sen ska jag SOVA, jag är trött! (Någon som är förvånad?)

puss, och sov gott kära du!

 


Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0