i'll be ready!

Jag måste bara säga att det är sjukt kul i musikalgänget! Sy-smink och hår gruppen kom ju som sagt in idag och det är toppen. Jag blev så himla förvådan under repet, alla var ju så duktiga. Så grymt duktiga. Dom som inte köper biljetter missar verkligen något, det kan jag garantera! Jag längtar redan tills imorrn. Dock hade jag lovat att fixa Måns hår men jag vet liksom inte hur jag ska lösa det. Han fixar det så bra själv ju nu. (Jag blir lite stolt!) Det enda jobbiga men musikalne idag är väl att jag missade min sovmorgon, jag behöver alla sovmornar som jag kan få!
Jusste, nu har vi fårr veta alla resultaten på nationella. Jag är så sjukt glad, mvg i svenska, engelska och matten, YES! Till och med matten, det är sjukt! Men det känns toppen!!

Nu ska jag tvätta bort min lilla prov-sminkning. Hade ingenting att göra så jag sminkade min litegrann. Men egentligen BORDE jag ha gjort hemprov i biologi, men icket.. Det får bli imorgon :)
När sminket är borta ska jag ta mig en promenix med Rebecca, det var längesen! :)

ppuss 

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0