lördagar är nog min grej

Dagar som denna gillar jag verkligen. Först att vakna upp och få lunch direkt, toppen :) att sen få gå ner och lägga sig i sjöboden i någon timme igen är ju bara för bra. Jag lever som en liten prinsessa hos mormor och morfar.
Malin och Hannas "kalas" blev lyckat. Den hm.. fina presenten dom fick av Nadja och Nattalie tog ändå priser. Ni skulle ha sett födelsedagsbarnens miner.. HAHA. Btw, jag är kär i Malins dumlekakor! Jag ska önska mig sånna av henne när jag fyller år, garanterat.
Efter kalaset hann jag och Malin inte vara ensamma i många minuter innan Måsn och Isse kom förbi. Även Sebbe kom rätt snabbt. Måns hade andra planer ikvl så vi fyra som var kvar lagade en väldigt god maträtt: Kykling i orientalisk sås med välsaltat ris. Och jusste, bearnaisesås.. Jag hoppade över det sista, det passade likson inte in..
Senade blev det Malins kladdkaka och när Liv kom förbi spelade vi Med andra ord ett tag. hur kan det alltid bli bråk om regler? Och varför fuskar alla hela tiden? Det är nog frågor som vi aldrig kommer att kunna lista ut svaret på, haha :) Dock är det ganska kul att se när alla går igång och skriver att tiden är slut osv, haha.
Sist men inte minst blev det självklart lite gran på baksidan. Värstans, vad alla verkar tycka att det är kul! Jag sitter bara på sidan och tittar på. Du ska se hur snygga alla är när som spelar.. Det är minnen för livet det. Och som tur är finns det inspelat på mobilen, haha. Jusste, under hela kvällen har det kommit till massa märkliga filmer på min mobil, dom är ganska fina! :) haha, och ja.. jag vet vilka som är de kända fotograferna till dessa filmer. Bra jobbat, killar!
Nu ska jag nog se lite på Andra avenyn igen. Sen ska jag sova! Imorgon fyller Sebastian år och jag måste plugga, kul va? :)

   
  

image201
Kväll på Brännölandet

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0