omisslyckade dagen

Okej, eftersom jag alltid skriver om skolan vare sig jag vill eller inte så får jag väl skriva om dem idag också. Idag var det slappt. Eller, slappt är nog bara förnamnet, Jag gjorde ingenting! Först en teater som för ovanlighetens skulle var bra. Sen lunch, fortfarande dagens höjdpunkt! :) efter det skulle jag ocg Malin (trodde vi) ha elevens val men så var det inte.Vi satt utanför slöjdsalen i en timme och gjorde ingenting. Egentligen skulle vi väl ha gått på lektion med det orkade vi inte. Jag förhörde Malin lite på kemin och så men that's it.

Efter skolan har jag och HG sett på lite olika tvprogramm, solat i de små solglimtarna och ätit glass med kola och bananchokladsås. Det var faktiskt nästan gott, haha :)

Jag märkte precis att jag har suttit och ritat på min (fina) musmatta. Det har jag inte märkt förut, lite små läskigt.
 Äschdå, den är snyggare nu!


Iaf, nu ska jag ta en liten promenad eftersom jag måste röra på mig någonting idag iaf. Sen får vi ser hur det blir ikvl. Jag ska se Grey's! Med vänner, hoppas jag! :)

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0