pain

Nu är alla nationella bortgjorda och det känns så sjukt bra. Även om det sista inte gick så bra för mig. Det är iaf skönt att det är slut och att jag inte dräpte mig på kuppen, haha. Nu överdriver jag igen.
Precis som igår så somnade jag i soffan när jag skulle plugga efter skolan. Jag vet inte vad det är med jag och plugga direkt efterskolan.. det går inte ihop. Inte just nu iaf. Ska försöka läsa färdigt kemin ikväll. eller så tar jag det imorrn ): vi får se.
Jag har träningsvärk på helt sjuka ställen idag. Allt tack vare Måns kick n' box på idrotten. TACK MÅNS! :) haha. aja, träningsvärk bevisar ju bara att man faktiskt har lite muskler att få ont i, riktigt ont. Hoppas det blir bättre efter min springtur som jag ska ta nu. Intervaller i eljusspåret hade jag tänkt mig. (jag längtar redan in i duschen...)

Men nu ska jag ta och kila, annars blr kvällen sådär jobbigt stressig för att man inte hunnit md det man skulle.

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0