run to the hills

Blä, det gick inte alls bra att springa idag. Plus att jag nu har ont i både huvudet och i magen, yes. Fick banga att umgås med mina vänner ikvl eftersom jag först och främst ska umgås med mina föräldrar som drar till Nex York imorrn ´(AVIS!!!) och för att jag inte är tipptopp. Men så är det. Bara jag är tipptopp på måndag så är det lugnt :) premiären ju. Haha, jag har försökt övertala brorsans kompisar att komma dit, undra om det funkade? Aja, det lär jag ju se.
Nu ska jag som sagt umgås med familjen en aning med först ska jag hoppa in i duschen, jag älskar att duscha!


 Jag kan vara lite ego efter skolan ibland...

Kommentarer
Postat av: hhanna

finis!

2008-05-16 @ 16:30:01
URL: http://hhannnaa.blogg.se

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0