SOL

Lycka imorse!!!!!!!!!
När jag låg och såg på tv i sängen knackar pappa på dörren. I handen håller han min nya mobil! Ja, jag blev lite glad. Ganska mycket glad. Mobilen är en tidit examenspresent men eftersom jag tror att jag kommer att klara examen så kan jag ta emot den med gott samvete. Äntligen kan jag lyssna på musik precis när jag vill och t kort när som helst! Farmors mobil var ite alls dålig men denna är betydligt bättre!

Idag har det varit himla varmt, alltså! SOMMAR, snart iaf. En springtur har jag också hunnit med. Det var verkligen superskönt, speciellt när jag orkade mycket mera än vad jag trodde. Sen tog jag och HG en promenix ner till Ljumviken och bara satt där och pratade, sjukt mysigt! :)

Nu ska jag springa över till Mallan (undra om hon fortfarande vill bli kallad för det? Aja, jag får väl fråga henne).
Pusss


Min nya älskling!image150

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0