summernightcity

Nu har jag bestämt mig. Ikväll ska bli en tidig kväll. Eller ja, jag ska gå och lägga mig direkt då detta inlägg är färdigskrivet. Jag kan behöva vrida om dygnet något, än är det inte sommarlov. Men snart..
I sommar taggar jag fler avslappnade och härliga kvällar, ungefär som denna kväll. Malin's kladdkaka bli alltid toppen, jag fattar inte hur hon gör! :) En sak som jag har svårt att förstå är hur det kan vara så kul att hitta på saker om mig typ "sofia brukar, sofia tycker, sofia är, sofia, sofia och sofia." Måns och Hannah diggar iaf den leken starkt!
Min mobil funkar finemang, nu sa Mås'n åt mig att sova så jag ska nog lyda honom, pusss

   

(Snackar med en kille som tydligen var i Uppsala och spelade innebandy-SM samtidigt som mig -06. Lite småläskigt faktiskt. Ödet kallas det!)



Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0