that's what friends are for!

Oj, jag brände rätt mycke pengar igår. Iaf för att vara jag. Presenter hit, presenter dit och en massa gott med aggan :) hon är himla fin, den tjejen!

Denna dag har varit så slapp som en dag kan bli, nästan. Fika uppe på berget, ja.. berg och berg.. Och sen bara chill på lejdan- Det var toppen. :) synd bara att solen gick i moln. Och synd att jag oc hMalin inte fick iväg smset till Sebbes farmor. Det hade varit kul!

Nu har jag precis ätit middag tillsammans med mina kära syskon. Tacos är nästan alltid gott. Nu är jag dock lite småless... Jag är glad att ingen hörde våran fina sång! Vi sjöng/skrek och dansade i nästan en halvtimme, supermysigt- haha. Jag tror att det minst hördes ut på gatan.

Jag tror att jag måste ringa Sebastian nu. Han sa att han var rastlös. Sen hoppas jag att Malin äter snabbt.
pusss

  Agnes, söt som vanligt! :)


  Killarna steker i brillor..


   



Glömde säga att jag känner verkligen att livet är bra. Faktiskt. Det har jag mest som snygga människorna på bilderna att tacka för, så tack :) :)

Kommentarer
Postat av: agnes

jag var söööt :)

2008-05-12 @ 21:12:30

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0