tre dagar kvar!

Tänka sig. i Onsdags gjorde jag bort mitt allra sista prov i grundskolan. Det very last one! Helt sjukt egentligen. Och i torsdags hade jag mina , troligen, sista musiklektioner och slöjdlektioner i hela livet. Ganska tråkigt.
Nu går allting bara så sjukt fort. Jag räknade ut att jag kommer gå i skolan två dagar nästa vecka om en dag vecka därefter. Alltså, 2+1=3. Tre, bara TRE dagar kvar på Skärgårdsskolan tillsammans med klass 9d. TRE dagar! Dessutom är det ju inga vanliga dagar utan relativt korta ena. Tre dagar, jag kan fortfarande inte fatta. Av tio år, tjugo terminer så återstår nu bara tre ynka dagar. (jaja, jag ska sluta tjata om tre dagar..) Jag hoppas verkligen inte att detta är slutet för gemenskapen, verkligen inte. Jag tror att iallafall en stor del av "klassandan" kommer att finnas kvar även i sommar :) det måste den göra, enligt moi!

Kladdkakeandan finns dock kvar och den överlever nog ända in på hösten skulle jag tro. Kladdkaka med vänner, snack, planeringar, spel, telefoner, minnen och mycket mera kan ju aldrig bli fel eller dö ut, aldrig! 

Något som dock kan ta slut är min lust att sitta vid datorn. Nu är jag less, pusss!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0