valborg

Valborg blev bra. Så sjukt fint väder det var igår, alltså. Jag låg ute i solen i bara underkläderna i en timme och halvsov. Lugnt den skönaste timmen på länge :) Sen var det tempo in och ut ur duschen innan tjejerna skulle komma. Tacos stod på menyn, ovanligt.. jag vet. Det blev iaf väldigt gott. En majbrasa är ju ett måste på varborg på vi drog oss mot omberget. Fick dock vänta en halvtimme på att brasan skulle tändas, det var lite smådrygt :) marängschwiss är sjukt gott, speciellt om man skrattar åt allt möjligt- Oftast skrattar dock mina vänner åt mig, inte med mig.. Det ska ändras på, nångång. Men så länge som dom är glada så är jag det också. Fattar bara inte hur allt kan komma ut fel hela tiden, haha. Efter att vi vistats på lite olika ställen senare på kvällen drog jag och Maja oss tillbaka. Kvällen avslutades med världens bästa film och chips- Även Sebastisan kom förbi ett tag.

Imorse sov Maja som en stock. Efter frukosten, som egentligen borde kallas lunch, gick vi och la oss igen. Madicken var ju på tv!! Så grymt söt film. :)

Jag sitter och funderar på vad jag ska göra idag. Jag vet inte riktigt. På något sätt borde jag verkligen röra på mig men mina ben klarar inte av att springa.. promenad kanske? Ikväll ska jag nog bort på middag sedan ska jag umgås med mina fina vänner igen. Jag vet, jag tjatar om dem hela tiden men det är bara för att jag tycker om dem! :)

pusss

Kommentarer
Postat av: Maja S

De var fint :]

2008-05-01 @ 17:32:22
URL: http://sofiawiklund.blogg.se

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0