you give me reasons to smile

Idag ver det perfekt väder för att springa. Inte för varmt och rätt vindstilla. Har nog aldrig sprungit så fort som jag gjorde idag heller. Men jobbigt var det :) När jag kom hem igen så var jag lite smågosig med kaninen och lät honom hoppa lite på gården. Jag tror att Tarzan blev glad iaf. När han sedan fick mat blev han ännu gladare, han älskar mat.

Ikväll och inatt är jag ensam hemma. Det känns grymt skönt! Haha, har redan låst dörren och sitter i mjukisar och min mysiga sovtröja. Snart ska jag flytta mig till tvn och plugga. Såg att vi hade vindruvor i kylen och dom kommer garanterat vara slut innan jag går och lägger mig. Jag älskar vindruvor!!

En annan sak jag älskar är att vara utan smink. Eller.. jag kanske inte älskar det men det är rätt skönt ibland. Denna vecka har jag varit utan smink nästan hela tiden, tisdag var ett undantag. Och det är inte bara jag som kör med den "trenden". De flesta av mina kompisar är också på. Vacker utan spackel, javisst!
Igår när jag stod i duschen och skulle börja gnugga bort min mascara, som sitter som berget, kom på att jag inte hade någon mascara. Det gjorde verkligen min dag!!!

Imorgon ska jag vara med aggan, det ska bli kul! Jag saknar henne! :)

När jag skrev om vindruvor blev jag jättesugen så jag ska gå ner och hämta dem nu, puss

 Osmiknad och fin....

Kommentarer
Postat av: hhanna

fin du är!!

2008-05-08 @ 20:27:31
URL: http://hhannnaa.blogg.se

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0