Don't go wasting your emotion.

Jag har panik! Verkligen sjukt mycke panik! Naturkunskapsprov imorrn och jag har inte ens gjort klart instuderingsfrågorna än.. Plus att naturänmen inte är min direkt starka sida. Och jag går natur, jag vet. Jättesmart.. Rolig söndag att se fram emot med andra ord.. Plus att matten borde få sig en omgång och novellen måste börja ta form snart. Och jag vill inte ens tänka på allt jag måste göra i samhällskunskapen. Åh, jag kommer inte ha något liv i veckan...
Helgen har till mestadels spenderats med vänner. Match på Storsjö på fredagkvällen och sen åt jag och HG ihjäl oss på fruktsallad på lördagskvällen. Det var gott och myspys.!
 

Nej, tillbaka till tråkiga instuderigsfrågor..
Jusste, imorrn har jag bad, SKJUT MIG!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0